Dagens fråga, igen?

Har ju fått en fråga nu, så då är det väl upp till mig att besvara den. Hoppas ni inte dör av tråkhet.. Tråkhet? Va? Påhittadeord.com

"Hur har det varit att gå naturvetenskapsprogrammet, för jag har för mig att du gör det, har det varit jobbigt?"

Svar: Njaaaaaa. (Hatar btw folk som säger så..) Men seriöst, ja & nej.
1:an var förfärlig. Svår som tusan, jobbig som bara den och bara allmänt, riktigt, riktigt dum. Hatade 1:an så mycket. Allt var så nytt, man kände världens press att prestera och allt gick inte riktigt som det skulle. Jag minns hur jag satt som en clown på första kemilektionen. Fattade INGENTING! Funderade på att hoppa av.

2:an. NV-livet leker. Ingen stress. Ingen ångest. Allt bara blev som det blev. Med andra ord: Slitet i 1:an innebar att jag lekte igenom följande år. 

3:an? Hmm. Har väl gått helt utmärkt hittills. Inte alls för jobbigt utan man har vant sig. 

Sen om det har "varit jobbigt" så beror det ju på vilken del man syftar på. NV var ju utan tvekan den ultimata utbildningen för mig. Hade nog dött på SP med deras flummlektioner & en praktisk utbildning hade jag aldrig pallat. 


Gamla goa MatteD boken + FysikA. Varför har jag en bild på dessa tro?!

/Samar

Kommentarer
Postat av: sara w

okej dagens fråga! eller vänta jag har flera:

hur länge har du haft sjalen? vad fick dig att börja bära den, vad övertygade dig?

vad vill du jobba me när du blir stooor?

2011-01-19 @ 14:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0