Dagens fråga?! Whaaaat?

Hahahahaha, är det dags att starta en  ny trend här på bloggen?! "Dagens fråga"? Fy vad pampigt det lät, som att jag är världens big-shot som får in 1000-tals frågor varje dag, och för att kunna hantera pressen så väljer jag ut en speciell fråga att svara på varje dag. AS IF! Men serri, har ni någon fråga är det bara att kasta ut den, kommer göra mitt bästa att svara. :P

"Dagens fråga - hoppas att du svarar - hur fan kan du vara 17 år och gå i 3:an ???!"

Det är inte sådär superkonstigt... Jag är 93:a (fyller 18 i maj) och går i samma klass som 92:orna. Jag hoppade över ett år på dagis och började skolan tidigare. Hade dock varit lite häftigare om jag varit värsta geniet och lyckats ta mig igenom gymnasiet på 2 år.. 


Frågan i ära, här är en genuint vacker bild.

/Samar

Kommentarer
Postat av: b

Jag har en fråga! :D

Hur har det varit att gå naturvetenskapsprogrammet, för jag har för mig att du gör det, har det varit jobbigt?

2011-01-18 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0