FY FAN FÖR BLOPPISAR!!!

Till alla er där ute som har en "bloppis" (blogg-loppis): Jag hoppas ni inte känner er träffade av detta inlägg.

Vet ni vad jag hatar med bloppisar? Inte bloppisar där folk rear ut relativt nya saker de köpt för 400 uppåt, utan skitbloppisar som säljer begagnade hm linnen och örhängen de haft liggandes i 5 år? Vet ni vad jag hatar med dessa?

Jo mina kära barn, jag ska säga er vad jag hatar. Jag hatar, att dessa människor, PÅ FULLASTE ALLVAR, förväntar sig att någon vill köpa deras 50-kr hm linne för 30 spänn. Seriöst?! I vilken värld? Alla, ALLLAA, har en massa gamla kläder som de inte vill ha - men alla lägger inte ner tid på att försöka sälja dessa skräpsaker till nya människor, FÖR ORIMLIGA PRISER! Ett gammalt hm linne BÖR kosta max 3 kr. Överdriv inte. Försök inte lura småtjejer att betala för nått skit du vill bli av med. Finns det människor som är i så stort behov av kläder så ska de inte behöva hosta upp massa cash på nå second-hand skit. Ge er för fan. Antingen säljer ni skräpet under en tia, eller så skänker ni det till någon välgörenhetsbutik. Sitt inte och försök lura oss till din skitbloppis!! AAARRRGG!

Fin tröja från HM. I princip oanvänd. 


LITEN gul (mat-)fläck. 50 kr. 

Ja tack, jag vill gärna köpa din urtvättade 2001-tröja, med currysås för 50 kr. SKÄNK DEN TILL BEHÖVANDE DITT PUCKO. (Ursäkta det ocensurerade inlägget - men jag bara totalflippar på dessa bloppisar.)

/Samar

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

först tänkte jag "bloppis?" sen fattade jag att du mena loppis (tröga mig)

haha, håller med dig helt :D

rösta gärna på min blogg :D

(senaste inlägget)

2011-01-20 @ 21:46:19
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: jaq

jahaaaaaaaaaaaa Loppis´!! Tack ''Amo Alfred'' jag förstod inte heller först.

2011-01-20 @ 23:41:34
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA KLOCKREN!XD

2011-01-21 @ 22:38:40
Postat av: jannan

HAHHAHA :D:D loool

2011-01-22 @ 01:56:24
URL: http://ahlami.blogg.se/
Postat av: Nor

HAHAHAHHAAAAHAHAHAH diggar din humor grovt :D

2011-01-22 @ 02:11:37
URL: http://behroox.blogg.se/
Postat av: Victoria

1. man väljer ju själv om man vill köpa.

2. det finns vissa som vill att andra ska ha bloppis

bara vad jag tycker!

2011-10-29 @ 14:43:43
URL: http://bygushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0