Nu spricker den

Okej, så här ligger det till. Jag sitter på skolans biblotek - vid en dator. Jag har min feta väska + min jacka brevid mig. Jag kommer, helt seriöst, kissa på mig. Förlåt mamma, jag vet att jag skämmer ut mig själv på bloggen, men sanningen är den. Vet inte vad jag ska ta mig till. Svär på allt, den spricker snart. Måste ändå gå om en halvtimma, är det nödvändigt för mig att logga ut från datorn, ta min fettopackning - besöka "the looooo" - för att sedan packa upp hela shohejjet igen?! VA?! VAD TUSAN SKA JAG TA MIG TILL?!

Tror inte ens ni fattar hur kissis jag är. Om jag reser mig upp för att gå iväg kommer jag krysta mig fram - ni vet - som när man var liten och höll benen i kors utifall en olycka skulle inträffa. ÄRS! MÅSTE GÅ NU, NU, NU!

Ps. Hinner inte ens läsa igenom inlägget - finns stavfel så får ni ha översende. Ds.
Ps2. Förlåt mamma för detta inlägg. Ds2.
  

/Samar


Kommentarer
Postat av: Mick

Kika gärna in på min blogg! Varje kommentar ger dig chansen till att bli länkad och bli "dagen blogg"! =) Ha det bra!

2011-01-18 @ 21:40:16
URL: http://mcmick.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns ingen WC i skolan??????????????

2011-01-18 @ 21:55:45
Postat av: hanna j

HAHAH, jag dööör! sjukt bra, kör på tjejen ;) den här bloggen kommer jag fortsätta läsa (a)

2011-01-18 @ 22:00:50
URL: http://azkaban.blogg.se/
Postat av: pinglan

I-landsproblem?

2011-01-20 @ 16:02:13
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0