Tips från idiot till idiot

Om någon där ute är som jag, dvs en stor idiot, är det då dags att ta fram anteckningsblocket och börja anteckna. Jag ska nämligen ge väldigt värdefulla tips om hur man överlever en fet sistaminuten-pluggkväll.

Hahaha, skojja. Jag känner mig bara som ett pucko som försöker trycka in 4 kapitel kemi på 2 kvällar. Jag vill egentligen bara visa vad man kan/bör äta när man kör en sån här idiotsak. 


Nr 1. Kaffe, din bästa och enda sanna vän. Dricker du en stor kopp kaffe (+ mellanmjölk (lättmjölk är ju världens skämt i kaffesammanhang)) vid 21-tiden så kommer du klara dig i minst 5 timmar. Dricker du senare än 9 riskerar du dock att inte kunna somna överhuvud taget. 


När klockan slagit 11 börjar du känner dig så duktig och det är då dags att fetta i sig en skål glass.


Efter 1 tiden är det läge för en längre paus (typ ett himym avsnitt). Det är nu tar du fram popcornet.. (Här kan det även vara lämpligt att köra en till kaffekopp..)


När du suttit till 4 har magen börjat kurra som tusan. Nu går du in i köket och så tyst som möjligt börjar du göra lite mannagrynsgröt i micron. Har du tur så väcker du bara halva familjen. 

Jag lovar, med dessa tips finns det inte en chans i världen att du misslyckas med din plugg-/idiotkväll.

/Samar


HAHAHAHA! GUUUD VILKET TRÅKIGT INLÄGG--- AJA, JAG HAR SUTTIT I EN KVART OCH FIXAT DET SÅ DET KOMMER PUBLICERAS ÄNDÅ.

Kommentarer
Postat av: Nor

hahahhahah så bäst :P

2011-01-18 @ 01:25:44
URL: http://behroox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0