Dagens fråga:

"Finnes det något som du bruka göra som du skämms över?"

Eh? Ofc. Kan skriva en hel lista.. Det första jag tänker på är hur jag alltid spanar in mig själv i spegeln. Seriöst. Eller, jag checkar inte in mig själv på det sättet, utan det är snarare så att jag stannar upp, tar upp armen och börja spänna mig. Som en äkta bodybuilder. Ibland brukar jag till och med känna på musklerna för att försäkra mig om att de verkligen är där. Fett weird, I know - men man måste ju vara ärlig!


Under kläderna/slöjan ser jag alltså ut såhär.

/Samar

Kommentarer
Postat av: Coverista

haha din blogg är rätt kul :) Kram på dig!

2011-03-11 @ 17:18:39
URL: http://coverista.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0