Internesh funkar inte

Jag har gått runt hela dagen och frågat både mig själv och alla andra "Varför fungerar inte internesh?!" det är helt galet hur vilsen jag känner mig utan internet - som om världen skulle gå under om jag inte kollar min mail, loggar in på fb eller uppdaterar bloggen. Snacka om att jag tror mig vara viktigast i världen.. Talk about a real nolifer. Hursomhelst fick jag låna min syrras Ifån (Iphone) för att kolla upp allting (och skriva detta).. Till min stora förvåning klarar sig internet utan mig. SHOCKER!! Nu går det inte ens att ladda upp en bild. Suck & stön. /Samar

Kommentarer
Postat av: Hel

Men vafan. Internet är ju bara en flyga. Chilla lite och passa på att trasha datorn då du ändå inte har någon användning för den. "sitt på" den som du brukar, så kanske du lyckas. Lål.

2011-03-19 @ 15:44:59
URL: http://fordaystocome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0