Jasmin

Genomgång av karaktärer: Nada är alltså storasyster och Jasmin lillasyster.

Nada sitter i mitt rum, säger att hon aldrig läser mina långa inlägg. Jag kallar henne "en Jasmin" då lillsyrran sagt samma sak innan. Nada totalprotesterar och ska illustrera varför de inte är lika:

-Jasmin! (Nada ropar till andra sidan huset.)
-Vad?
-JAsmin!!
-Vad???
-JASMIN!!
-Vaad?!?!?
-JAAASMIN!!
VAAADD?!!!!!
JAAAASSSSMIIINNN!!!
VAAAAAAAAAAADDD!!! (Nu är hon på fullaste allvar as-pissed.)

Ungefär här får jag dåligt samvete över helas situationen och måste hoppa in. Det värsta var att syrran - Naddo - under hela "konversationen" sitter och asgarvar. Evil is in our blood.

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0