Missförstånd

Hahahahaha! Asså, det är helt galet hur mycket jag hatar missförstånd. Hur folk misstolkar, missuppfattar och missförstår saker man säger/skriver/gör. Blir helt galen - det är som att de tar själva budskapet, vänder det till raka motsatsen och tror att det är detta man just sagt. Hur?! HUR kan det bli så himla fel? Om jag skrivet till dig att jag hört talas om dig så betyder det att jag hört ditt namn, inte att jag frågat runt efter dig, googlat dig och stalkat dig. Om jag lägger ut en bild där jag ser ut som en häxa och skriver "assnygg va?" så menar jag inte att jag är snygg. Och om jag förklara/beskriver en sak så enkelt att en bebis skulle förstå och du ändå inte fattar, ja, då är det inte mig det är fel på. Kan folk sälla sluta hoppa på den första bästa uppfattningen och istället tänka till lite innan de yttarar sig. "Vad är det hon vill ha sagt? Vad menar hon?"

Hahahaha, vet ni vad det absolut värsta är?! När folk inte förstår när man hintar saker till dem. How obvious do I have to be!? COME ON!



/Samar

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

haha, så himla rätt asså

btw: rolig bild^^

2011-03-11 @ 20:29:42
URL: http://amoalfreds.blogg.se/
Postat av: jaq

Nä NU har ju till och med jag fått nog! Amo ALfred HON MENAR DIG! Det är du som aldrig fattar vinken, kan du snälla sluta kommentera, man kan tro att det är din och Samars Blogg, Men det är det inte(vill ju inte att det ska ske ngr missförståd)!

2011-03-11 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0