NI DÖDAR MIG!

Såhär ligger det till: Det finns saker som stör mig lika mycket som lama handskakningar & lama kramar. Jag har sagt detta innan, säkert flera gånger, but I can't stress this enough. Seriöst. Jag skriker inombords.

Vad är problemet? Varför ska man inte ta någon i handen med ett ordentligt grepp eller ge en stor, varm kram?! Blir så irriterad, ska man behöva säga det rakt ut eller?! Folk verkar rädda för kroppskontakt, för varför annars får jag en halvtaskig handberöring och en ännu värre klapp på ryggen?

Jag säger såhär kära läsare: Är du duktig på att ge ordentliga handskakningar och kärleksfulla kramar: GOOD FOR YOU!! Är du däremot sämst på detta, tag gärna till dig denna kritik och sluta vara sån fegis. Det var allt. 



/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

men palla....-.-

2011-03-08 @ 15:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0