Nostalgi

Snacka om att ta en trip down memory lane. Ja, alltså att för någon anledning skriva "Darin" på Spotifys sökfält. Pressing play. Listening to "Money for nothing." Det är helt galet hur mycket minne som är kopplat till denna låt. Första gången jag såg Darin live (som jag btw var kär i). Första singeln vi köpte, som vi dessutom fick signerad. Det var även denna dag hela "Darin-insidenten" inträffade. Hahaha, kommer inte avslöja vad det är. 

Nu börjar "Step up". Denna framträdde jag till i 7:an. Hahahahaha!! Det var skolavlutning i kyrkan och vi stod och "poppade" till denna pärla. Minns nästan några steg. Ahh, sweet memorys. 



/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

han va okej.. fast ja kmr ihåg backstreet boys o mj , brukade sjunga till deras musik när ja va liten :P

2011-03-29 @ 00:02:35
Postat av: modi

Darin incidenten = Samar grät när hon lyssnade på darin live.

2011-03-29 @ 22:35:22
Postat av: Helge

Har vidde på det jag!

2011-03-30 @ 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0