Shutting it down

Nu dör internet. Jag måste verkligen försöka få något gjort. Jag skulle ju vara världens hycklare om jag inte började plugga ordentligt nu - speciellt när jag jobbar med att föreläsa för andra om plugg och bla hur man måste fokusera och "offra" distrationer som internet. Det gick btw VÄLDIGT bra idag! Riktigt, riktigt kul. Alla lyssnade, alla gav respons & verkade ta till sig hela konceptet. Älskar verkligen eleverna som till och med skrattade åt mina lama skämt.

Aja, som sagt. Killing internat as we speak. Nu ljuger jag. Killing internet within 3 min. Ja, det var bättre.



/Samar

Kommentarer
Postat av: Elli

Hello there.

Utifrån det jag läst på din blogg,

verkar du vara SÅ duktig och ambitiös!

Lycka till med allt.

2011-03-31 @ 07:14:56
URL: http://abcdeflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0