ASROLIGT MAIL!!

Fick nyss ett asrolig mail från min engelskalärare. Har nog aldrig fått något liknande förut, blev helt paff. :D Jag slänger upp en förkortad version nu.

Hej!

Jag har nu läst, både den luftiga analysen av Murder On the Orient Express och den något mer köttiga analysen av Lamb To the Slaughter. Dina analyser känns självständiga o rätt träffsäkra. Ditt språk har både variation o klarhet, precisionen brister här o där, är det stavningskontrollen som leder dig fel? Du gör rätt många skriv o stavfel (för att vara så avancerad), men det kan ju vara att du fick mycket kvar till slutet.

Vi kom ju överens om att du fick slippa speech analysis, men det kan jag ju säga att ingen av de andra jag har satt MVG på har hoppat över uppgifter, eller ignorerat dead lines som du har gjort, miss Khwaiter, tag dig i akt, du vet ju vad hybris fick för följder för Achilles o de andra! Så det är ju tur att du i övrigt har skött dina studier så utomordentligt så att du får MVG i Engelska C. Också! ;-)

Lycka till o hoppas att studentfirandet blir minnesvärt och roligt! //Annika



/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0