Blaggfearbood

Till alla duktiga som kunde uppfatta rubriken: Bra jobbat. Till alla andra: "Bloggförbud", fast med engelskt uttal. Jag har alltså haft bloggförbud i 2 dagar och inte kunnat uppdaterat här. Jag kan ju säga som så, trots att jag lådsas som att bloggen inte är värsta big-deal så har jag faktiskt saknat den en hel del under dessa 2 dagar. Det är så kul att få filtrera av allt som händer i livet & bara dela med sig av all idiotik som är min vardag. 

Senaste roliga grejjen som hände: Mamma & pappa diskuterar hur de ska renovera ett av badrummen i huset. Pappa tycker en sak, mamma en annan. Något av en debatt uppstår och barnen involveras för att ta ställning.

Farsan: Samar, kolla på mammas ritning. Maha (mamma), ta fram den. Kan du snälla ta fram den. Ta fram den så dom kan få sig ett gott skratt. Maha kom igen, låt barnen ha lite kul. Kom igen, visa din ritning nu.. 

/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

haha skön farsa!

2011-05-03 @ 13:11:03
URL: http://taqwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0