Dator är döende

Det är inte långt kvar innan min stackars dator lämnar denna jord. I tre långa år har den stått ut med kaffe/te/saft/vatten/juice spill och att bli tappad från 0.5, 1 & två meters höjd. Den har till och med överlevt att slängas från cykelns pakethållare då jag körde liiiite för snabbt i en kurva. Den har överlevt en sprucken skärm och ett totalförstört gånggärn. 

Idag mår min kära dator kanske inte bäst. Vissa knappar fungerar inte: "Ctrl", "Fn", musknappen. Vilolägefunktionen har lagt av och volymanpassningen är sämst. Jag tror bilden nedan visar hur bra batteriet fungerar. 



9 minuter är 61%. Tragiskt. RIP datorn. Din dag är nog här.


/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

ojj du får göra dua :P:P:P

2011-05-26 @ 23:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0