För personlig?

Syrran har på senaste tiden trackat lite över att jag är för personlig på min blogg. Tydligen är det inte bra att skriva om allt som händer i mitt liv för folk har en tendens att "öga". Att "öga" innebär att man blir avundsjuk eller liknande och önskar personen illa. Att man inte glädjs av andras framgång utan snarare fördömmer den. Jag vet inte riktigt jag... Tror jag verkligen att ni skulle "öga" mig om jag skrev ner varenda detalj av mitt liv här? Nja.. 

Det jag skulle skriva innan syrran hejdade mig hade med ett tidigare inlägg att göra. Det var ett besked jag väntade på och idag fick jag det. Som tur är - Alhamdullah - så gick det min väg! Jag blev så lycklig att jag började hoppa som en galning. Syrran tycker att jag ska vara försiktig med vad jag skriver - så att det inte backslammar, men jag blir ju så ivrig att jag bara vill skrika ut det. 

Ärs, inte är jag för personlig. Det handlade om ett jobb jag sökt till sommaren. Gissa om jag fick det?! -ÖVERLYCKLIG. 

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0