Klapp på axeln.

Jag har fått så många klappar på axeln att jag är öm. (Figuratively speaking.) Jag älskar fasiken mitt liv. Fasiken. Människor kring mig är så kärleksfulla och varma. Alla gläds åt min framgång och stärker mig på tusen olika sätt. Jag tror aldrig jag har fått höra lika många berömmande och uppmuntrande ord som jag fick idag. (Orka inte dra en "dagens" men jag kan säga att jag var konferencier till "mångfaldsdagen" i Sundsvall.) Det är de små, uppmuntrande orden som min omgivning slänger ut. You made my day. 



/Samar

Kommentarer
Postat av: amo alfred^^

grattis på studenten, e jätteglad för din skull :D

kul att du varit med i tidningen, du e bättre MVG barn än mig som fick färre "i hög grad" än förra terminen då jag fick det i allt utom ett ämne

kan du ge några andra pluggtips för jag har börjat ligga efter kan man säga... :(

2011-05-08 @ 01:01:32
URL: http://amoalfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0