När jag var liten.

Hahahahahahahaha! XD Nu ska jag bli sådär nostalgisk och berätta vad jag hade för drömyrken när jag var liten. Det var tre stycken. Den första lite halv-fake. Den andra fullt möjlig. Den tredje: mitt livs stora dröm.

Så först ville jag vara som storasyster och sno hennes dröm: Kläddesigner. Detta var aldrig någon seriös önskan utan det var lite fake. Sen så ville jag bli frisör bara för att det fanns ens frisösalong i trakten där jag bodde & jag tyckte hela grejjen verkade frääään. Sist men ABSOLUT inte minst: Danskoreograf. Jag brukade beskriva till polarna: "Ni vet sånna som gör danser till kändisar som Brittney Spears." Det fulaste var att jag brukade stå på rummet i timmar och öva på olika danssteg. Hahaha, stackars 11-åriga Samar som gör danssteg till Brittan. Tänk på det i någon sekund. Danssteg till Brittan. 



/Samar

Kommentarer
Postat av: modi

det heter väl inte nostagisk?

2011-05-04 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0