Pollendator

Hahahahaha! Nu har jag varit en riktig obegåvad liten person. Igår vid 14-tiden märker jag att solen sken som bara tusan och bestämde mig för att sätta mig ute på balkongen och sola lite. Eftersom att jag var upptagen med en uppsats så tog jag med mig datorn och satt där ute och skrev ett tag. Efter 20 minuter ropar lillebror och det slutar med att jag går ner och spelar TV-spel med honom. Det ena ledet till det andra och när jag sitter i bilden påväg till stan (vid 20-tiden) minns jag min kära tegelstens-dator. 

Ni kan säkert få ihop pusslet?! Kommer hem vid 22 och ser att min gode far tagit in den. Nyss när jag fällde upp datorn såg jag att den blivit totalattakerad av pollen. :D Seriöst, total insnöad! Små, små runda prikar som färgat den vit. Fett nice, hoppas det sprider sig i rummet så det får växa lite blommor här inne också.



/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

ouf det är det värsta som kan hända oss pollenallergiker

2011-05-22 @ 15:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0