Förkyld, punkterat cykelhjul och lussebullar

Är påväg att bli sjuk. Känner hur min snälla, goa hals börjar fightas med dumma, dumma bakterier. (Barnprogram-nivå på min beskrivning.) Hoppas det går över, orkar inte vara sjuk.

On another note, hade skitbrottom till skolan imorse (som vanligt). Hoppar på cykeln, hinner cykla sådär 100 meter innan jag känner att det är nått weird på gång med bakhjulet. Kollar bak och stirrar extremt förvirrat "Vad händer?!". Tog några sekunder innan jag förstod att det inte kommer att hjälpa om jag bara pumpar upp det super-skitsnabbt. Vette skjutton hur jag ska lösa detta. Finns ju verkstäder, men har hört att det går på 200-300 och jag har en känsla av att jag kommer att få stå själv och fixa/trixa med nya slangar och omöjliga påspänningar.

Which brings me to my third point, lussebullar. Såg i tidningen att det är extrapris på lussebullar på torsdag. Tydligen ska det kosta 1 KR för 1 LUSSEBULLE! Max 10 köp/hushåll. Tänk, jag ska få köpa TIO lussebullar för en tia! Asså jag längtar som tusan, kommer att åka och handla direkt efter skolan.

Fint osammanhängande. Tipikal Samar. ("Typical" enligt min mors uttal.)





/Samar

Kommentarer
Postat av: puffaren

Jag kan fixa din cykel ;)

2011-11-30 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0