It's spelled kladdkaka

Hahahahahhahaha! Asså jag är ju bara för skön!! Jag kan knappt förstå hur jädrans cool jag är. Sällan jag bakar världens fetaste kladdkaka och fettar i mig en tredjedel. (En tredjedel kanske inte låter sådär megamycket men det var typ 1,5 - 2 gånger orginalsatsen).

Jag har varit sugen på kladdkaka i nästan tre veckor och idag tog jagtillslut ett (något förbannat) beslut, "NÄ NU ÄR DET FÖR FA*N PÅ TIDEN". Gissa om jag bestämt slängde i varorna i kundkorgen när jag var på affärn. Gissa o jag hetsade sönder på cykeln för att få komma hem och värma upp ugnen. Nu ska bakas! Äckligt, groteskt mycket. Och det bakades. Irriterat, frustrerat, hoppfullt - call it whatever you like. Och det åts, snuskigt, hetsigt, äckligt. Jag hade inte något val, äckelkakan som blev fetgod blev mitt minimala, utklädda utbrott som jag drömt om i dagar.



Jag säger det igen - jag är för sjukt skön. Helt sinnes hur jädrans cool man kan vara. Hahaha!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej jag undrar vad ditt betygsnitt var?

2011-11-03 @ 13:39:15
URL: http://domoaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0