1,5h

Hahahahha! Priset i sämsthet går till Samar. Gissa hur länge jag stod inne på LIDL och försökte komma på vad jag skulle äta? En halvtimma yrade jag runt runt runt och försökte komma på vad jag skulle äta. Jag ringde familjen för rådgivning och det slutade med att jag köpte ett paket mjölk.

Vidare gick turen till Willys en liten bit bort där jag spenderade typ 40 min på att köpa typ 5 varor. (Varav 3 visste jag att jag behövde redan innan jag gick in i butiken!) Totalt, allt som allt, från att jag lämnade mitt hus till att jag var hemma hade jag spenderat 1,5h. Hahahah! Fail på mig! :D



Ett av mina kap: plommon för 9kr! Undra om jag hade hittat det om jag inte var där typ halva dagen?

/Samar

Kommentarer
Postat av: Puffaren

woaw va billigt :O dela med dej :p

2011-09-14 @ 21:54:52
Postat av: Anonym

invandrare. med plommon. lol

2011-09-19 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0