En vilodag hade suttit fint

Ja, verkligen! En vilodag. Eller, en vilodag med gott umgänge förresten! Typ någon som hade velat ligga tillsammans i sängen hela dagen och kolla på film, snacka, sova, fika, kolla på en till film, snacka ännu mer, äta den färdiglagade middagen (som inte lämnat varken rester eller disk i köket) och sen vila ännu mer. Någon där ute som känner sig manad?! Jag bor på Bellmansgatan, tag buss 8 mot Östra Nybro!

Jag skojjar inte. Kom. Vem du än är. En ny vänskap kan födas. Kom bara.

/Samar


Kommentarer
Postat av: puffaren

Hahah! frågan är om du har tid:P

2011-09-30 @ 17:58:26
Postat av: Asiya

Borde jag i uppsala, då skulle jag om ja hade tid. Men ack nej. haha

2011-10-01 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0