HATAR REGN!

Just nu vill jag döda regnet och regnets mamma. (Lite sådär fult uttryckt.) Jag är så himla irriterad på regnet som bara förstör för mig. Igår öste det regn, både påväg till/från skolan - dock kompenserades detta senare på kvällen med en tvättning. Idag är det samma saga, och jag orkar verkligen inte! Blir förbannad på apregnet som gör mig blöt och kall. + Att den tar kål på alla mina skrivhäften och papper! Åhhhh!! (Ett riktigt "Åhh-moment"!)

Slutklagat för idag? I think so.

/Samar

Kommentarer
Postat av: Puffaren

http://www.yankodesign.com/images/design_news/2010/11/09/newspaper-rain-bag02.jpg

2011-09-08 @ 17:59:49
Postat av: helin

slm aleykum :) har nyligen satt på mig hijab o jag suuuger på att fixa så att det ser bra ut :p diggar sättet du sätter på dig den! kan inte du göra ett videoinlägg eller förklara me bilder eller nåt hur du fixar din slöja? :))) kram

2011-09-08 @ 21:11:41
Postat av: Anonym

hittade videon på din blogg :D

2011-09-08 @ 21:14:12
Postat av: smr

Hej Helin :D



Stort grattis, hoppas du trivs i slöjan! :D

Kram, Samar

2011-09-10 @ 15:27:18
URL: http://retardsunites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0