Kvällsfika - check

Idag har det målats, nollats, firats, städats och fikats. Jag kommer lätt att svälta här. I morse när vi (jag och Zainab) klev upp tog det någon timme innan vi insåg att vi behövde äta. En banan var fick duga (inget för avancerat) och  vi gav oss båda av på dagens äventyr. Ca 5h efter kom nästa snilleblixt. Hmm, vad gör vi nu då? Som tur var så pimpade Zainoobs mor upp oss med mackor och vi bar oss av hemmåt. Vid 12-tiden var det dags för kvällsfika som blev lite varm dryck + mackor. Jag ska säga er att denna "fika" blev ett jädra mission för mig. Ska det behöva vara så här ansträngande varje gång man ska få lite käk?!



/Samar


Kommentarer
Postat av: Puffaren

Uppsala-Dieten

2011-09-04 @ 02:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0