Skakis

Shit. Det var verkligen ett tag sen jag drack kaffe sist. Eller i alla fall mer än en kopp. Jag är helt skakis. Som en 80+are. Det ser så fånigt ut, ena sekunden är jag helt problemfri, andra sekunden ska jag lyfta handen och peka på något, ja då darrar fingrarna för fullt. Aja, det kan ju knappast vara något farligt, då hade ju jag ändå vetat det! (Som läkarstudent är det efter ett tag helt normalt att ha ett extremt förtroende i sigsjälv och sina kunskaper. Om detta var "farlig" hade mina läkarinstinkter kickat in. Antar jag..?)

Jaja, nu ska jag läsa lite innan jag går och lägger mig. Jag vill förresten bara säga att jag verkligen tror att jag kan klara av detta nu. Förra veckan var jag sönderstressad, mådde bajs, ville bara hoppa av. Nu känns det ganska bra ändå. Det gäller bara att anstränga sig och lägga ner tid på rätt saker. Jag vill dessutom passa på och ge en shoutout till min mamma och lillasyster som höjde mig så mycket denna helg. Tack för att ni kom!

Jag älskar hur inlägget börjar med "jag är skakis av kaffe" och slutar med "tack mamma och Jasmin". För att återkoppla till starten och få till en liten röd tråd tänker jag avsluta med att säga att jag verkligen, verkligen måste gå på toa nu. Kaffe må vara en god nattuppehållare, men räkna med att kroppens vätska vrids ut snabbare än den kommer in! See ju tumorrov!

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0