Kul att ni tittar in

Skrev nyss ett inlägg som försvann. Nu är jag lite småbitter och fundera på att bojkotta bloggen. Istället så tänker jag bara skriva att jag har feber och känner mig som en stor idiot. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom allt detta och hoppas att sommaren ska komma väldigt snart.

Som vanligt har jag funderat en hel del på hur tusan studenter pallar allt och var jag gör/inte gör för rätt och fel. Visst känns allt mycket bättre nu än för ett halvår sen, men jag vet fortfarande inte hur jag ska "lägga upp mitt liv".

Annars då? Jag och Jasmin drar till melodifestivalen i Göteborg på lördag(!) och jag hoppas detta inte är ett beslut jag kommer att ångra. (Just den helgen skulle det nog inte skada om jag var hemma och råpluggade.) Å andra sidan känner jag att det som ska komma får komma och jag får helt enkelt försöka hantera det när det väl är framme.

Tills nästa gång vi ses, puss och kram!

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0