Godmorgon världen

Snacka om att jag hade svårt att ta mig upp imorse. Ville bara ligga kvar hela dagen. När jag låg där i sängen tyckte jag mig höra regn utanför fönstret och blev superglad. Till min feta besvikelse var det inget annat än vinden. #Besvilkelse

Jag är allmänt trött på detta deppiga kalla vädret. Himlen kan beskrivas med färgerna grått och vitt. Luften är torr och sådär elakt iskall. Allt är täckt av smutsigt slask och inte en grön fillur sticker fram.

Att jag dessutom börjar längta hem hjälper inte saken heller, för hem åker jag inte förren på fredag. Detta är bara början på en intensiv, icke-mysig vecka. Hoppas jag kan hålla humöret uppe från och med nu och ett par 3-veckor framöver, det kommer verkligen behövas.



/Samar

Kommentarer
Postat av: Secret Sweetness

Fin blogg :)

2012-02-04 @ 21:54:32
URL: http://secretsweetness.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag satt och kollade på bilden och tänkte "Gud vad lik Samars tavla är vår tavla, och sängen, och hela rummet..." efter 2 minuter kom jag på att det är hos oss... HAHAHAH!!!

2012-02-18 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0