I Sundsvall, igen

Jag är alltså tillbaka i Sundsvall, igen. Var i Uppsala i ca 5 tuffa dagar och kom tillbaka hit för att bara slappna av tills nästa termin börjar på måndag. Jag älskar hur min familj börjat tröttna på att ha mig här. Speciellt storsyrran som gnäller på att jag är här igen och lillsyrran som börjar snacka om att det är lättare att hålla koll på dagarna jag är här än dagarna i Uppsala, då jag tydligen är här jämt. Hahahaha, bäst är nog mammas "Så du är här nu igen Samar"-kommentarer som kommer lite då och då.

Oavsätt så ska jag njuta sönder dessa dagar, för snart är jag tillbaka i Uppsala igen och kämpar vidare. Tills dess, hare bäst, gå på fest. (Elr inte..)

/Samar 

Kommentarer
Postat av: narin

njut nu av dina tvp lediga dagar :D

2012-01-14 @ 14:15:35
Postat av: Anonym

Oooooooo Samora du är välkommen när du vill och hur mycket du vill, det är det hus ja helwa.

2012-01-15 @ 13:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0