Idag..

Är så sjukt trött. Kom hem med tåget igårnatt och var hemma stax innan 1-tiden. Skulle dessutom vara på skolan 7.30 idag för att spexa för de nya läkarettorna. Det var riktigt kul, jag skulle föreställa en av alla föreningar som finns här. Jag & en klasskompis var från "hemmbyggdföreningen", dvs. vi stod i svenska folkdräkter och snacka om hur vi brukar pyssla och joddla och dansa på fritiden. Egentligen så sa jag inte så mycket alls, jag stor bara där för att jag såg sjukt rolig ut. (Ironin som uppstår när den enda tjejen med sjal har folkdräckt.) Ska försöka slänga upp bilderna vi tog så fort jag få dem skickade till mig.

Nu är jag iallafall, somsagt, aptrött. Vill egentligen sova men jag ska iväg igen vid 18-tiden då det finns en drös aktiviteter planerade för nollorna. Just ikväll är det grupptävlingar där man ska lära känna varandra. Detta var en riktigt rolig grejj när jag började här, så jag hoppas det blir lika kul idag.

Ses snart mina ökenblommor. Ni äger!

/Samar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0