Önska man kunde ta koffeinshots

Jag är så trött att mina ögon värker. Tänkte först ta "en uppiggande dusch" tills jag kom fram till att det troligtvis inte kommer att räcka utan att jag måste kompletera med en och annan kaffekopp. Nu har jag druckit 2 stora koppar och kan inget annat än tycka att man rent praktiskt borde kunna ta fram kaffeshots. Visst är det gott att smutta (aka. klunka) men efter en viss mängd mår man illa av att ha drukigt så mycket - och till och med då kan du inte garanteras ha piggna till. You see my point? 

Nu ska jag iallafall ta den där uppiggande duschen och hoppas på att de två förberedande kopparna ha gjort någon nytta. Ses snart! 

/Samar

Kommentarer
Postat av: Asiya

Det finns koffeinpiller, en bekant till mig på läkarlinjen går på dem. Han har all energi i världen, kolla efter dme i apoteket.

2012-01-10 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0