Ahhhh this is akward...

Ahhh this is akward, och inte nog med det så är det inte ens Samar uppdaterar denna skithög som hon kallar till blogg utan det är hennes 13 åriga syster som är jätte snorig och uttråkad. Jag är inte så bra med bloggar och inlägg, själv hade jag en egen blogg (ja jag vet att alla tjejer måste ha blogg och måste skriva om deras inköp och utgångar, jag är lika irreterad som ermen det är så samhället ser ut idag, ungdommar är så självupptagna och tror verkligen att någon bryr sig om att Lisa 12 år har köpt en navelpercing som hon har lagt i näsan (jag är lika förvånad som er)) men det kan man inte tro. Oj oj! Här använder man "inom
parantes" "inom parantes". Förvirrande? Jag vet. Anyway, här är några bilder från när vi var i London:)




/Jasmin

Kommentarer
Postat av: modi

a parantes within a parantes, det ser man inte varje dag!



älskar förresten hur texten i parantesen utgör 3/4 av blogginlägget.

2012-03-13 @ 21:54:16
Postat av: desras

Fin blogg =D

2012-03-31 @ 14:45:31
URL: http://desras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0