Vad är det för en dag?

Jo det är en helt vanlig dag, men tydligen också min 19-årsdag, hurra, hurra, hurra. Känns mega-lamt att fylla år i Uppsala. Jag har "skola", "städa" och möjligtvis "tvätta" (om jag får tvättid) på schemat. Saknar familjen fett mkt & ångra att jag inte åkte ner till Sundsvall under helgen, där får man ju iaf en tårta. Få se vad jag gör för att fira, kanske köper en glass påväg hem från skolan eller nått?


Hitta en riktigt söt bild från en bra tid tillbaka. Älskar hur jag tar i för att blåsa ut ljuset. Notera btw att tårtan är en bil med bullar som däck. Jag tyckte det var så coolt!

/Samar

Kommentarer
Postat av: Noura

Grattis grattis gullesamar! Gå på café och köp en tårtbit vetja. Säg att du fyller år så kanske du slipper betala haha!

2012-05-14 @ 13:54:05
URL: http://nouramuslim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0